Info standhouders Lentefair 2024

Algemeen

De activiteitencommissie van de Hersteld Hervormde Gemeente te Ouderkerk aan den IJssel en omstreken organiseert op D.V. zaterdag 25 mei 2024 voor de 6e keer een grote Lentefair op het parkeerterrein van onze kerk en in een gedeelte van de kerk. Hiervoor zijn wij nog op zoek naar standhouders.

Op deze webpagina vindt u informatie over de Lentefair en kunt u zich aanmelden als standhouder.

Tijd en plaats

De Lentefair begint om 10.00 uur en eindigt om 15.00 uur. Het adres van de kerk is: Abelenlaan 41 in Ouderkerk aan den IJssel. Vanaf 7.00 uur kunt u terecht op het terrein om uw stand in te richten.

Afdracht

De opbrengst van de Lentefair is bestemd voor de rente en aflossing van het kerkgebouw van onze Hersteld Hervormde Gemeente. Als standhouder draag je 25% van de omzet af (incl. minimale kosten). Dit bedrag dien je voor vertrek op zaterdag 25 mei 2024 af te dragen.

Stand(houders)

De kosten van het huren van een stand zitten inbegrepen bij de afdracht. Daarom is de minimum afdracht bij een kraam (4 meter) €50,-. Indien u andere wensen heeft, horen wij dit graag van u. Het is mogelijk om een (betaalde) stroomaansluiting bij de stand te krijgen, dit kunt u aangeven in het aanmeldformulier.

• Wij verzoeken u vriendelijk om enkel te verkopen wat afgesproken is, dit omdat wij bij het selecteren van standhouders rekening houden met concurrentie en het zó voor iedereen aantrekkelijk houden.
  • Wisselgeld dient u zelf te organiseren. Enkel de stands die invulling krijgen via de activiteitencommissie zullen voorzien worden van wisselgeld.
  • Verspreid over de dag zal er een aantal keer drinken aangeboden worden. Daarnaast wordt er rond de middag een lunchpakket voor één persoon aangeboden. Verder is er voldoende gelegenheid om zelf nog meer eten/drinken aan te schaffen. U kunt dit natuurlijk ook zelf meenemen.
  • Een stoel dient u zelf mee te nemen.
  • Het afspelen van muziek is niet toegestaan.
  • Bij de verkoop van versproducten dient u zich te houden aan de door de overheid gestelde normen (volgens HACCP). U bent hier zelf voor verantwoordelijk!

Advertenties

Op diverse manieren zullen wij de Lentefair bekendheid geven. Onder andere in diverse kranten en streekbladen. Ook bezorgen wij huis aan huis een folder in Ouderkerk a/d IJssel waarin u ook kunt adverteren. Tot slot zullen wij ook via sociale media reclame maken. Via het aanmeldformulier kunt u aangeven waar u aan mee wilt doen.

Contactpersoon

De contactpersoon voor de standhouders is Rianne Kaat - Barth (lentefair@hhgouderkerkeo.nl). Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen!

Indien u deel wilt nemen aan onze Lentefair, kunt u het aanmeldformulier invullen. Let op: uw deelname is pas definitief na het krijgen van een bevestigingsmail.