Terugblik op Lentefair 2O23

De 5e editie van de Lentefair ligt inmiddels alweer achter ons! Na maanden van voorbereiding konden we op zaterdag 20 mei 2023 ruim 60 standhouders ontvangen die, na het inrichten van de kramen, met vele vrijwilligers duizenden bezoekers konden verwelkomen op het kerkplein én in de kerk. Mede dankzij het prachtige weer kunnen we dankbaar en tevreden terugkijken op een zeer geslaagde dag!

Jong & oud wist zich goed te vermaken met de verschillende activiteiten die georganiseerd werden; zo konden kinderen springen op het springkussen en cupcakes versieren; jongeren en ouderen konden buksschieten en plaats nemen in de kantelsimulator. Daarnaast was er in de kerk ook weer een miniconcert dat werd gegeven door jongeren. Een ander hoogtepunt was de roofvogelshow waar veel mensen op af kwamen.

Dankzij de vele standhouders was er ook voor iedereen wel iets lekkers, leuks en/of nuttigs te koop. De voorlopige eindstand van de verkoop is €24.000,-! Een prachtig bedrag! Bezoekers en standhouders: bedankt hiervoor!

Tot slot een woord van dank aan de vele vrijwilligers die vooraf, tijdens of achteraf hebben geholpen met het vele werk dat gedaan moest worden om de Lentefair tot een succes te maken. We zijn bij met de vele (spontane) hulp!

Zoals gezegd ligt het allemaal alweer achter ons, maar... gelukkig hebben we de foto's nog! Geniet ervan!

Klik hier voor een terugblik op de voorgaande edities van de Lentefair!